tisdag 31 december 2013

Läsåret 2013

Återigen kan jag lägga ett riktigt läsår bakom mig. 85 böcker! Jag bläddrade igenom alla mina inlägg. Så många bra böcker jag läst i år! Nya insikter och kul upplevelser. Jag tänkte om det var någon bok jag kunde framhålla som årets bok men tyvärr det går inte. Böckerna är så olika. Kollade också betygen jag satt. Stämmer de med den minnesbild jag har? Det gör de ganska väl. Kanske någon som fått för lågt någon för högt...   Jag är verkligen tacksam för Richard som uppmanade mig att skriva denna blogg när han såg mitt läsande. Det gör att jag har lite ordning på vilka böcker jag läst. Jag fortsätter naturligtvis. Jag ser att det är en del som ramlar in på min blogg. Jag vet att några följer den. Till er alla vill jag säga ett Gott Nytt år ligger framför oss med massor av nya olästa böcker..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar