torsdag 20 augusti 2020

Anne Holt: En grav för två (Betyg 4) ljudbok

 På en lista skriver jag upp böcker som jag vill läsa efter att jag läst recensioner eller efter tips i olika medier. Dags för ny ljudbok och jag upptäcker att jag skrivit upp denna bok två gånger på listan! Jag ser i bloggen att jag tidigare läst en bok av denna norska deckardrottning med mediokert betyg. Så tveksamt började jag lyssna  Det handlar om doping av norska skidåkare efter att de avslöjats med någon substans från ett medel som man kan köpa på tub i vilken affär som helst i Italien.  Det är flera invecklade turer som det gäller att hänga med i. Allt hänger ihop i slutet. Boken får hänga med när jag plockar lingon för hand i den vackra Starkeboskogen  En trevlig totalupplevelse där lingonsylten påminner mig varje dag om dessa sommardagar hoppas jag  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar